x
New!

BLUE FIRE kiosk

Simplify your self service with the highly adjustable BLUE FIRE kiosk. Connect with your customer now! Engage, inspire, register, checkout, entertain and inform

show me more

Interaktiv kiosk fra Skan Retail

Med den interaktive kiosk fra Skan Retail forbedrer du kundeinteraktionen, kundeservicen, kundeforholdet og selv omsætningen. En interaktiv selvbetjeningsterminal er chancen til at forbedre kundeoplevelsen og kundeflowet. Kiosken kan integreres fuldstændigt med din “omnichannel”- eller organisationsstrategi. Moderne kundekontakt, realiseret af Skan Retail!

Som markedsleder med 45 års erfaring med kasseterminal- og selvbetjeningsløsninger tilbyder vi dig det bedste design til en interaktiv kiosk, som er skræddersyet til alle dine specifikke ønsker og behov. Vi leverer hele processen fra start til slut, inklusive udkast af design, produktion, hardware en software, implementering, service og vedligeholdelse.

Vores produktportefølje omfatter: informationsterminaler, digital skiltning, betalingssøjler, gaming- og væddemålsterminaler, registreringssøjler, (præ)-bestillingskiosker, digitale receptioner og søjler til offentlig transport.

Selvbetjening bliver så let som en barneleg med interaktive kiosker fra Skan Retail.


let's contact

BLUE FIRE Compact


BLUE FIRE Compact er i familie med BLUE FIRE Prime, som er belønnet med Red Dot Design Award. Denne kiosk er specielt designet som en indgangsmodel. Dette gør BLUE FIRE Compact effektiv og sikrer, at pladsbehovet er endnu mindre end hos dens storebror. BLUE FIRE Compact er velegnet som selvbestillingskiosk, informationskiosk, webshop, registrerings eller betalingsterminal.

De interaktive komponenter er intuitive og ergonomiske placeret. BLUE FIRE Compact har mange valgfri specifikationer, så du altid kan tilbyde din kunde den rigtige oplevelse.
Specifikationer
  • Windows, Android, IOT eller Linux PC
  • Touchskærm: 22, 24, 27 tommer portræt eller landskab
  • Hvidt kabinet

Valgmuligheder
  • Kort terminal
  • Stregkode skanner
  • Printer
  • NFC læser
  • IBeacon teknologi
  • Kabinet i valgfrie RAL farver

BLUE FIRE Prime


Oplev BLUE FIRE Kiosken, den interaktive kiosk, der er kraftfuld i sin enkelhed. Den grundlæggende konfiguration kan let tilpasses til forskellige markedssegmenter. Gennem brugen af intelligente hardware- og softwarekomponenter tilbyder du dine kunder en unik brugeroplevelse. Dette innovative og friske design passer perfekt til din omnichannel organisation og er den ideelle løsning til selvbetjening.

De valgfrie specifikationer giver dig altid den rigtige konfiguration til dine kontaktflader med kunderne. Funktionaliteten kan tilpasses til dine kunders behov.
Specifikationer
  • PCAP touchskærm 22 / 24 tommer. (Landskab eller portræt) 27 tommer (Landskab)
  • Windows eller Android PC
  • Hvidt kabinet

Valgmuligheder
  • Kort terminal
  • 2D stregkode skanner
  • Kvitterings printer
  • E-ID læser
  • Webcam & Mikrofon
  • Højttaler
  • Underskrifts Pad
  • NFC læser
  • IBeacon teknologi
  • Kontanthåndtering
  • Kabinet i valgfrie RAL farver
  • Glasskærm til interaktivt område
  • Gulvplade til fritstående montering
  • LED belyst dekostribe

BLUE FIRE Fast Order


BLUE FIRE Fast Order er også et familiemedlem i BLUE FIRE Prime serien, som er belønnet med Red Dot Design Award. Denne kiosk er specielt designet til selvbetjeningsrestauranter og er den perfekte måde at fremskynde de interaktive processer med dine kunder.

Ved at kombinere de rigtige hardware- og softwarekomponenter, kan du give dine kunder en unik oplevelse, når de bestiller en menu. Du kan konfigurere BLUE FIRE Fast Order på mange forskellige måder, så du altid kan reagere på kundens behov.
Specifikationer
  • Windows, Android, IOT eller Linux PC
  • Touchskærm: 27 or 32 tommer portræt
  • Hvidt kabinet
  • Glasskærm til interaktivt område
  • Gulvplade til fritstående montering
  • LED belyst dekostribe

Valgmuligheder
  • Kort terminal
  • Stregkode skanner
  • Printer
  • IBeacon teknologi
  • Kabinet i valgfrie farver

Detailhandel

En digital informationssøjle eller en selvbetjeningskiosk med betalingsfunktion passer til den “hybride customer journey”, fordi vi ser stadig oftere, at on- og offline-kanaler går over i hinanden. Vi er i en såkaldt “omnichannel”-fase. I detailhandlen ser vi derfor stadig hyppigere, at en digital informations-søjle hjælper kunden med digital indhentning af ekstra produktoplysninger og eller med at afgive en ekstra bestilling i butikken. Kiosken kan også ses som selvbetjeningsterminal med betalingsfunktion, især i supermarkeder eller gør-det-selv-butikker.

Vil du vide mere?kontakt

Spil og væddemål

En kiosk, som er udviklet specielt til hasardspil, giver kunderne fornøjelse og komfort og strømliner transaktionerne for gaming- og spillelokalers ejere. Hvad enten det drejer sig om traditionelle ind- og udbetalingstransaktioner med kontant betaling, registrerings- og loyalitetsplatforme, sportsvæddemål, billetter til begivenheder og digital skiltning, så findes der en gaming- og væddemålskiosk til alle kundegrupper.

Vil du vide mere?kontakt

Hotel- og restaurationsbranche

Hvor værten modtager og tager sig af forbrugeren på traditionel vis, overtager touch-kiosken i dette tilfælde denne rolle i hotel- og restaurationsbranchen. Et kiosksystem til turisme og hotel- og restaurationsbranchen er velegnet til at lave reserveringer, online indtjekning, viser vej, ordner billetterne til en teaterforestilling, film i biografen, afgiver bestillinger på restauranter eller takeaways osv.

Vil du vide mere?kontakt

Sundhedsvæsen

I sundhedsvæsenet hjælper en digital terminal med sundhedsrelaterede informationer de besøgende med at finde vej. På denne måde kan de besøgende nemt registrere og tilmelde sig selv til en speciallæge ved hjælp af den digitale tilmeldingssøjle. Den interaktive informationssøjle kan f.eks. også bruges til at finde den rigtige rute eller direkte forespørge andre oplysninger. Desuden kan transaktioner som f.eks. indtastning af oplysninger om sygesikringen eller betaling af lægemidler afvikles ved hjælp af kiosken.

Vil du vide mere?kontakt

Digital reception

En digital reception i form af en kiosk kan være udformet på mange forskellige måder. På et hotel kan gæsten registrere sig selv ved hjælp af den digitale kiosk, få et nøglekort og bestille ekstra serviceydelser som roomservice. Hos virksomheder eller (offentlige) institutioner - og ganske vist i multifunktionelle bygninger - er en reception ikke længere nødvendig takket være den digitale reception. Også her kan de besøgende tilmelde sig selv; herefter sendes der et signal til den person, som den pågældende besøgende har en aftale med.

Vil du vide mere?kontakt
New!

BLUE FIRE kiosk | Red Dot Design Award 2018

Denne yderst skalerbare BLUE FIRE selvbetjeningskiosk forenkler selvbetjening. Den er designet til at forenkle og forstærke dine interaktive processer på den mest intuitive måde. Den konfigurerbare standardopsætning er klar til betaling, bestilling, registrering, spil og lotteri, billettering og meget mere.

Vores BLUE FIRE selvbetjeningsterminal er blevet tildelt den prestigefyldte Red Dot Product Design Award 2018. kontakt

Prime
Compact

Specifikationer

Funktionerne i BLUE FIRE kiosken kan tilpasses til den ønskede kundeoplevelse. Vi vil med glæde rådgive dig om hvordan du sammensætter den bedste Bluefire selvbetjeningsløsning, der forbedrer kundeflow, kundeloyalitet, service og oplevelse.

Standard specifikationer
  • PCAP touchscreen 22 / 24  tommer (portræt/landskab) 27 tommer (landskab)
  • Windows eller Android PC
  • Tilslutningspanel
  • Hvidt cabinet
Valgmuligheder
  • Kreditkortterminal
  • 2D stregkode skanner
  • Kvitteringsprinter
  • E-ID læser
  • Webcam & Mikrofon
  • Højttaler
  • Underskrifts Pad
  • NFC læser
  • IBeacon teknologi
  • Cash management
  • Kabinet i ønsket RAL farve
  • Glas plade over det interaktive område
  • Gulvplade til fritstående placering
  • LED kommunikation lysstribe



The BLUE FIRE Compact is family to the Red Dot awarded BLUE FIRE kiosk and has been specially designed as an entry model. This makes this kiosk cost efficient and has an even smaller footprint than its bigger brother. Suitable as self-order kiosk, information kiosk, webshop-, registration- or payment terminal.

The interaction surfaces are intuitively and ergonomically positioned. The BLUE FIRE Compact can be flexibly equipped with different hardware components, depending on the functional requirements.

Specs:
  • Flexible in operating system such as Windows, Android, IOT, Linux
  • Touch screen: 22/24/27, portrait / landscape, flexible for different brands
  • Printer
  • Scanner
  • NFC
  • Pin + Chip
"Simplicity is the ultimate form of sophistication"

Leonardo Da Vinci

The sky is the limit

Fortæl os om din udfordring, og vi tilbyder dig en verden af muligheder. Man kunne sige: “Der er ingen grænser for hvad der er muligt”. Det der i grunden drejer sig om, er at vi arbejder på at udvikle den "ultimative interaktive kiosk', som let kan yde dine kunder den optimale service.
Vi udmærker os ved visualisering og design. I samarbejde med dig udarbejder vi den bedste løsning til at forbedre kundeflowet, kundeoplevelsen, ruten gennem butikken, det økologiske fodaftryk og ergonomien. En fortolkning af dine ønsker og krav resulterer i en komplet, intuitiv og kompakt selvbetjeningsløsning.

Vi visualiserer din løsning fra konceptet til prototypen. Vi leverer terminalerne lige til at sætte i fra vores egen produktions- og monteringsanlæg. Integrationen af de nødvendige hardware- og softwarekomponenter sker direkte i slutproduktet takket være en udvalgt ICT-partnergruppes ekspertise.

Med henblik på den hurtige teknologiske udvikling ser det ud til, at også her gælder “The sky is the limit”. Selvservice-teknologien byder på overraskende muligheder. En stor del af dine kunder har allerede i lang tid ikke længere set nogen forskel mellem on- og offline (salgs)kanaler. Kort sagt ønsker de kun én ting: komfort, oplevelse og interaktion. De ønsker optimal service og vil ekspederes med det samme. Det er grunden til at kunderne meget nemt skifter mellem personlig opmærksomhed og selvservice-mulighederne i form af en kiosk, informations- og opladningssøjler, selvscanning eller selv-checkout.

‘Forenkling af kundernes interaktion’

  • printing
  • scanning
  • paying
  • indentifying
  • information
  • advertising
  • connecting
Afhængigt af kioskens funktion kan der integreres hardware til udskrivning af kasseboner, parkeringskort, kort til offentlig transport, medlemspas m.m.

KvitteringerPlastikkort
En scanner, som er godt integreret i designet, er et must til hver kiosk. Med scanning bliver en kiosk det touchpoint, hvor dine kunder selv kan scanne produkter, digitale billetter, adgangskort, parkeringskort m.m. for at registrere sig selv eller få adgang til f.eks. parkeringshuse eller lignende.

BilletscannerKortlæserStregkodeNFC
En af en kiosks hyppigt forekommende funktioner er at foretage betalinger. Betalinger kan ske ved hjælp af betalingskort, kontanter, specielle mønter eller loyalitetskort. Både integrerede cash-løsninger og kontaktløs betaling er ikke noget problem.

KortKontantKontaktløsSpecielle mønter
En kiosk er særdeles velegnet til forskellige identifikationsformål. F.eks. til scanning af debetkort i butikker, men også til registrering af produkter, billetter til events eller indtjekning på et hospital og muligheder for identifikation ved hjælp af et pas, id-kort eller et medlemspas.

StregkodeRFIDNFC
Informationskiosker øger interaktionen med og involvering af dine kunder. Det er en måde at give kunderne yderligere produktoplysninger og kundespecifik eller centralt styret reklame på. Informationsterminaler anvendes også hyppigt som hjælpemiddel til at finde vej.

BerøringsskærmHøjttalerKameraReklame
Ved hjælp af kiosken kan du vise kunden særlige reklamer, som er koblet til dit loyalitetsprogram. Det kaldes også “narrowcasting” eller digital skiltning. Reklame er en slags personorienteret up- og cross-selling. På denne måde får en kiosk en fast plads i din salgsstrategi.

NarrowcastingDigital skiltning
Vi kan oprette forbindelse til de enheder, som kunderne bruger (Wifi, Bluetooth, RFID, Ibeacon), på mange forskellige måder. Takket være denne konnektivitet kan kunderne ekspederes hurtigere, modtage særtilbud og feedback, registrere dem selv osv.

WifiBluetoothRFIDIbeacon

Cases

cases overview
client:
Albert Heijn
what:
Scan & Go kiosk
goal:
Selfscan and Self Checkout
functions:
paying scanning identifying
Self Service checkout kiosk
Albert Heijn kiosk 3
Albert Heijn kiosk close up
Albert Heijn SCO kiosk 1
Albert Heijn SCO kiosk

Albert Heijn Scan & Go

Albert Heijn udstyrer alle butikker med Scan & Go, hvor kunderne allerede nu kan scanne artiklerne ved hjælp af håndscanneren eller mobiltelefonen. De forskellige former for selvscanning kombineres i én betalingssøjle, hvor alle kunder, der scanner selv, let kan afslutte deres indkøb. To Albert Heijn-butikker i Wageningen og Amersfoort, Holland, fik installeret denne nyhed i marts 2017.

I 2016 bad Albert Heijn Skan Retail om at udvikle en kompakt Scan & Go-kiosk. Dette kompakte møbel er såvel en Self Checkout (SCO)- som Scan As You Shop (SAYS)-løsning. Hele ekspertisen fra den version, som tidligere er leveret til Albert Heijn ToGo-butikkerne, er indgået i den nye intuitive og kompakte Scan & Go-kiosk.

De såkaldte “kurvekunder” kan bruge dette møbel, men også kunder, som foretager større indkøb, der hovedsageligt gør brug af Scan As You Shop-funktionaliteten. Fordelen ved denne løsning er, at kunden ikke skal afgøre, om han/hun vælger selvscanning eller ej, når han/hun kommer i butikken. Valget kan stadig træffes, hvis man synes, at køen ved kassen er for lang.

kontakt
client:
Booxware
what:
Betting terminal for Tipico
goal:
Engage, transaction, subscription loyalty platform, sports booking
functions:
paying scanning identifying digital signage
Betshop kiosk
Tipico betshop
TIPICO Zuffenhausen (overzicht)
TIPICO Zuffenhausen

Booxware gaming- og væddemålskiosk til Tipico

I 2015 kom Booxware, en hard- og softwareudvikler inden for sportsvæddemål, i kontakt med Skan Retail. Det første spørgsmål vedrørte udvikling af en kiosk som udbetalingssystem til sportsvæddemål. I begyndelsen af 2016 blev formålet med møblet, dets funktionalitet og design drøftet udførligt. I sidste ende blev det besluttet at få udarbejdet et helt nyt design til den eksisterende kiosk. Blandt 4 andre konkurrerende parter kunne Skan Retail skille sig ud fra de andre qua design og prototype. I ko-kreation er der på Booxwares ordre udviklet en komplet gaming- og væddemålskiosk til Tipico. Tipico er markedsleder inden for sportsvæddemål i Tyskland og har ca. 1.400 betting-shops.

I et tæt samarbejde med vores partner Merlin Technology har vi udviklet et unikt, integralt kioskmøbel ud fra design, hardware og software. I mellemtiden er der leveret et stort antal systemer, både stående modeller og vægmonterede modeller, fra traditionelle cash in- og cash out-transaktioner til registrerings- og loyalitetsplatforme, sportsvæddemål, billetter til events og digital skiltning. En gaming- og væddemålskiosk skal opfylde en lang række krav. Terminalen og skærmen skal være modstandsdygtige. Med hensyn til designet skal terminalen have en indbydende form, som perfekt passer til betting-shoppernes identitet og udstråling. Udgangspunktet for brug og brugergrænsefladen er, at de er enkle og intuitive.

Alle kiosksystemer leveres driftsklare til slutkunden fra Skan Retails montagehal og efter en udførlig funktionstest. Betting-shoppene får både fjernsupport, når det drejer sig om software og øjeblikkelig service, når det drejer sig om hardware og mekaniske komponenter. Med hensyn til service har man allerede i design- og konstruktionsfasen grundigt overvejet placeringen af hardware-komponenter som f.eks. mønttesteren og billetlæseren. Placeringen er udført således at komponenterne er lettilgængelige og lette at udskifte.

„Hvis din mor kan reparere terminalen, så er det et godt produkt”.Dimitry Völkle
“Hemmeligheden bag samarbejdet mellem Skan Retail og Booxware er korte og direkte kommunikationslinjer”, sagde Dimitry Völkle, administrerende direktør for Booxware. “Vi kommunikerer intensivt allerede fra første øjeblik og vi informerer hinanden løbende”. På spørgsmålet om hvad der var afgørende for at Booxware valgte Skan Retail, svarer Dimitry Völkle, at dette er et let spørgsmål. “Vi var meget begejstrede for designet. Skan Retail forstod vores krav og ønsker med det samme. Og vi kunne tydeligt se, at disse krav og ønsker blev realiseret i vores gaming- og væddemålskiosks design. Booxware står for kvalitet og forventer samme kvalitetsstandard fra sine leverandører. Skan Retail er en sådan leverandør. Desuden arbejder europæiske virksomheder med de samme handelsaftaler”. Ærligt talt kan ikke altid forløbe alt uden problemer i løbet af et sådant projekt; derfor er vi meget nysgerrige på Dimitry Völkles reaktion på det. “Man bliver altid konfronteret med problemer eller udfordringer, men på grund af de korte kommunikationslinjer er eventuelle problemer løst hurtig.”

„Skan Retail gør en forskel og ved, hvordan man omsætter kundens ønsker til unikt design”Dimitry Völkle

kontakt
client:
TEDI
what:
Selfscan terminal
goal:
Inform and Self Checkout
functions:
paying scanning identifying
checkout Terminal
Renderfile_tedi_final models 2.6
Tedi_final render Self Scan
TEDI

TEDI selvscanning og informationskiosk

TEDI, en non-food discountkæde med 1500 filialer i Europa, kontaktede Skan Retail, da de søgte efter mulighederne for selvservice. De blev inspireret af en selvservice-kiosk, som allerede var blevet designet til en af vores kunder. Det er baggrunden for at Skan Retail fik ordre til at udvikle en lignende selvscannings-kiosk til TEDI-butikkerne.

Denne kiosk var beregnet til såkaldte “kurvekunder”. Det er kunder, som kun køber få produkter. Dette selvservice-møbel fandt anvendelse som selvscannings-kiosk, registrerings- og informationssted. På grund af den slanke formgivning kunne fodaftrykket begrænses mest muligt.

kontakt
client:
Versplatform Nederland
what:
Information kiosk
goal:
Inform and advertise
functions:
narrow casting
Informatiezuil Verspaltform
Versplatform Nederland klein_2_wit+BLAUW
Versplatform Nederland klein_3_zwart
Versplatform Nederland productie
Versplatform staand

Tabletsøjle til Versplatform Nederland

Versplatform Nederland er en hollandsk organisation, som støtter virksomheder specialiseret inden for salg af friske produkter på områderne markedsføring, kommunikation og salg. I denne egenskab støtter Versplatform Nederland også slagterforretninger. Da myndighederne i slutningen af 2014 forventede af slagterforretningerne, at de ville forsyne deres kunder med oplysninger om allergener, sørgede Versplatform Nederland for tilrådighedsstillelse af disse oplysninger for hele branchen og bad Skan Retail om at udvikle en slank tabletkiosk til netop dette formål.

Ved hjælp af denne tabletkiosk kan kunderne få centralt styret information om allergener i de solgte produkter. Således opfylder slagterforretningerne de krav, der stilles til dem.

Det skulle være en kiosk med en tabletholder, som også kan bruges som et fysisk brochuredisplay. Da man har valgt en fritstående model, var det let at placere data- og strømforsyningskabler. Endnu vigtigere er dog, at modulet bag på kiosken er designet, således at forskellige mærker af tablet-pc’er kan placeres uden problemer.

kontakt
client:
Prodata Mobility Systems
what:
Outdoor payment terminal
goal:
Register and checkin point
functions:
scanning identifying
Registratie zuil OV-Chip
ov kiosk 2
ov kiosk 3
OV kiosk
Prodata ov chip betaal zuil

Prodata Mobility Systems, kiosk i offentlig transport

Via Prodata Mobility Systems fik vi ordren til at udvikle og producere en helt ny udendørs betalingsterminal. Efter et udførligt designstudie med hensyn til brug, vejrforhold, ergonomi og vandalisme, har vi udviklet et indtjekningssted til offentlig transport, som de fleste hollandske togrejsende har set fra nært hold.

Ved udviklingen af denne betalingsterminal blev hovedvægten lagt på klimakontrol. Terminalen med dens hard- og software skulle kunne ventileres gennem en rist, men den måtte ikke blive våd. Det er en udfordring for en udendørs kiosk i offentlige rum, hvor der skal tages hensyn til vandalisme og skiftende vejrforhold. For at forebygge dette har Skan Retail udviklet et særligt membranfilter. Før terminalen kunne tages i brug, er der desuden udført en lang række IK- og IP-klassificeringstest af terminalens hus.

Nem service og vedligeholdelse af terminalen var et vigtigt krav. Derfor er kiosken udviklet, således at en serviceteknikker kan afhjælpe en eventuel fejl i en håndevending. Kioskens udtagelige låg med integreret hard- og software, kan udskiftes plug & play i én omgang. Herved vindes der masser af tid og de rejsende kan hurtigt bruge kiosken igen efter en eventuel fejl.

kontakt
client:
CJIB
what:
Payment & transaction kiosk
goal:
Transaction fines , process administration
functions:
paying scanning identifying
Betaalterminal CJIB Merlin
CJIB
2015-09-29 RFE Merlin_CJIB
CJIB levering
CJIB

Betalingskiosk til Centraal Justitieel Incasso bureau

De kaldes også for ‘pengeseddelædere’: betalingskioskerne hos CJIB (Centraal Justitieel Incasso Bureau - det centrale juridiske inkassobureau i Holland). Ved hjælp af denne betalingssøjle kan bøder betales direkte enten i kontanter eller med PIN-kode; derefter overføres pengene direkte til CJIB’ens konto via betalingskiosken.

I 2015 leverede Skan Retail 200 betalingsterminaler til CJIB med det formål at begrænse politibetjentenes og det hollandske rigsgendarmeriets administrative arbejde og opnå en simplere bearbejdningsproces for betalingerne. Alle kender CJIB som central inkassoinstans for fartbøder. Men CJIB tager sig også af inddrivelse af andre pengebøder, f.eks. i forbindelse med hurtige retsforfølgningssager. Personer uden fast bopæl eller udenlandske lovovertrædere skal betale deres bøde med det samme på bureauet.

Merlin bad Skan Retail i 2015 om at udvikle denne betalingskiosk til CJIB i et samarbejde med dem. En konceptidé er omsat i en model til serieproduktion. I denne forbindelse var integrationen af hard- og softwaren og servicevenligheden vigtige kendetegn. Foruden den stående model er der også udviklet et mobilt bordmodel. Udgangspunkterne var de samme, men et yderligere krav var, at modellen skulle være kompakt. Det skulle blive en mobil og bærbar model. Udfordringen lå i, at den ikke havde nogen netværkstilslutning og skulle oprette forbindelse ved hjælp af en trådløs forbindelse via 4G. Med et hus i stål er dette en udfordring, som vi har klaret med succes.

kontakt

How we do it


Konceptidé

Ved hjælp af brainstorming, suppleret med vores viden om kunder og markeder, kommer vi i samarbejdet med dig til de bedste idéer.

Forskning og udvikling

Baseret på orientering, undersøgelse og erfaring udarbejdes de første visualiseringer og tekniske specifikationer. Valg af hardware, software og brugergrænsefladen (GUI og UX) danner rammerne for den videre proces.

Ingeniørarbejde og prototype

Designstudiet bliver til praksis. Første prototype i form af en model. Kiosken er opbygget, udviklet og konstrueret modulært, både It-teknisk og maskinteknisk, og testet udførligt.

(Metal)produktion

Moderne udstyrede produktionsfabrikker på forskellige steder i Europa.

Montagefaciliteter

Fuldstændig montering af kiosken og integration af hard- og software. Slutresultatet er plug & play.

Installation på stedet

Minimal installationstid takket være integration af komponenter og plug & play-møbler.

Optimale service

Erfarne servicefolk og servicepartnere i forskellige lande er klar til at holde din interaktive kiosk i topform.
45 years of experience
6 countries
140 specialists

Okay. Lets interact!

I would like to know more

name
phone
email
message
send
De oplysninger, du giver via denne formular, vil kun blive brugt til at kunne tjene dig og besvare dit spørgsmål. Du kan finde mere information i vores privacystatement.